formats

Betalingsløsning

Published on 27.Aug.2019, by in Uncategorized.

Vi opplever at noen av våre pasienter sliter med å få gjennomført betaling på en smertefri måte. Vi forsøker å identifisere de ulike problemene som oppstår. Vi ber derfor om at de som ikke får opp noe når de trykker på betalingslinken i tekstmeldingen, gir oss beskjed så fort som mulig, da PayEx automatisk sender ut faktura hvis de ikke har mottatt betaling via VIPPS eller med kortnummer i.l.a. to døgn. Slike feil kan oppstå under korte perioder med mindre bra dekning på telefonen eller hvis du ikke har slått på stedstjenester for VIPPS. Hvis du velger VIPPS, må du logge inn i VIPPS og det ligger et betalingskrav der. Etter to døgn er det ikke mulig å sende ny betalingslink fra oss. Hvis du er usikker på betalingsløsningen når du skal på time, kan du be legen din lose deg gjennom trinnene og se til at alt går i orden. For de fleste ser det heldigvis ut til at denne løsningen fungerer utmerket.

Home Uncategorized Betalingsløsning
---->